Особливістю даного виду борту тенту є стаціонарний тент. Завантаження в такий борт здійснюється ззаду та збоку. Це найекономніший варіант боротової платформи.
Переваги:
+ Низька вартість
+ Легкість
+ Міцність
+ Ремонтопридатність
+ Універсальність застосування
Конструкція бортової платформи із стаціонарним тентом «ЗСО»
Особливості конструкції борт-тенту
Основа платформи
Основа підлоги (підрамник) бортової платформи виготовляється з поперечних та поздовжніх несучих балок, зварених у єдину раму. Підрамник покращеного типу з посиленими лонжеронами. Для надійного захисту підрамника від корозії проводиться дробоструминна обробка та фарбування високоякісними імпортними матеріалами.
|
Матеріал бортів, підлоги
Як матеріал борту використовується металевий гнутий профіль, оброблений грунтом і пофарбований. Або анодований алюмінієвий провіль. Висота борту платформи може бути 400-600 мм. При подовженні бортової платформи більше 3,5 – бічний борт рекомендується робити секційним. Секції борту з'єднуються між собою знімними бортовими стійками. Подібна конструкція платформи дозволяє відкривати борт повністю або частково під час навантаження чи розвантаження. |
Бічні секції, що відкидаються, зроблені зі сталі, їх можна знімати. Знімні проміжні стійки – сталеві. Конструкція має імпортні оцинковані замки. |
Покриття для підлоги бортової платформи виготовляється з водостійкої бакелітової фанери, товщиною 18, 24 або 27 мм, що має протиковзку поверхню. Конструкція підлоги дозволяє використовувати при вантажно-розвантажувальних роботах механічні засоби. Усі шви та з'єднання обробляються спеціальним герметиком. |
Передня стінка платформи може виготовлятися у таких варіантах: з алюмінієвого профілю для легких платформ; з ламінованої фанери товщиною 24 мм для важких платформ; з оцинкованої сталі 3 мм; як додатковий захист передньої стінки пропонується оцинкована накладка товщиною 3 мм. Передня стінка може бути різної висоти.
Ламінована фанера |
Оцинкована сталь |
Алюміній |
Каркас, матеріал тенту
При виготовленні тентового каркаса використовуються сталеві профільні труби. Каркас підлягає ґрунтовці для збільшення корозійної стійкості. Для захисту від випадання вантажу за габарити кузова та запобігання пориву тенту встановлення дерев'яної обрешітки з обрізної дошки. Як матеріал тенту використовується ПВХ тканина (полівінілхлорид) імпортного виробництва, яка витримує температуру від -40°С до +70°С, без будь-яких змін і деформацій. Тент на напівпричіп виготовляють за технологією зварювання гарячим повітрям. В результаті цього процесу виходять герметичні та дуже міцні шви. |
Додатково
Додатково фургон оснащений пластиковими підкрилками, габаритними та маркерними ліхтарями, гумовими відбійниками, може комплектуватися конструкцією для кріплення вантажу, ворітами, оцинкованою фурнітурою.
Габаритні та маркерні ліхтарі |
Пластикові крила |
Гумові відбійники |
Конструкція для кріплення вантажу |
Бічний захист |
Задні розпашні ворота |
Оцинкована фурнітура |
Специфікація
Платформа |
|
Борти |
|
Каркас тенту |
|
Тентована тканина |
|
Тип тенту |
|
Фурнітура |
|
Покриття підлоги |
|
Додаткове обладнання |
|
Гарантійний термін |
|
Документи |
|