Каркас цього виду борт-тенту має зсувний дах, що забезпечує зручність верхнього завантаження. По обидва боки встановлено зсувні шторки, що дозволяють швидко виконувати бічне завантаження. Зсувні шторки та зсувний дах суттєво економлять час, а також забезпечують зручність процесу навантаження-розвантаження. Навантаження в такий борт здійснюється ззаду та збоку та зверху. При повному зміщенні даху та шторок звільняється задня частина бортової платформи, що дозволяє застосовувати при вантажно-розвантажувальних роботах обладнання кранів.
Переваги:
+ Зменшуються обмеження на розмір вантажів, що завантажуються;
+ Зменшується час завантаження та розвантаження;
+ Зменшується ризик пошкодження товарів, що вивантажуються;
+ З'являється можливість задіяти крани та інші механізми вертикального завантаження.
Конструкція борту зі зсувним борт-дахом (штора) «ЗСО»
Особливості конструкції борту зі зсувним борт-дахом (штора)
Основа платформи
![]() Основа підлоги (підрамник) бортової платформи виготовляється з поперечних та поздовжніх несучих балок, зварених у єдину раму. Підрамник покращеного типу з посиленими лонжеронами. Для надійного захисту підрамника від корозії проводиться дробоструминна обробка та фарбування високоякісними імпортними матеріалами. Багатошарове фарбування з використанням нових поліуретанових фарб надає продукції гарний зовнішній вигляд і надійно захищає бортові платформи від агресивного впливу дорожнього середовища. |
Матеріал бортів, підлоги
Подібна конструкція платформи дозволяє відкривати борт повністю або частково під час навантаження чи розвантаження. Бічні секції, що відкидаються, зроблені зі сталі, їх можна знімати. Знімні проміжні стійки - сталеві; конструкція має імпортні оцинковані замки. |
|
Передня стінка платформи може виготовлятися у таких варіантах: з алюмінієвого профілю для легких платформ; з ламінованої фанери товщиною 24 мм для важких платформ; з оцинкованої сталі 3 мм; як додатковий захист передньої стінки пропонується оцинкована накладка товщиною 3 мм. Передня стінка може бути різної висоти.
Ламінована фанера |
Оцинкована сталь |
Алюміній |
Каркас, матеріал тенту
При виготовленні тентового каркаса використовуються сталеві профільні труби. Каркас підлягає ґрунтовці для збільшення корозійної стійкості. Для захисту від випадання вантажу за габарити кузова та запобігання пориву тенту встановлення дерев'яної обрешітки з обрізної дошки. Як матеріал тенту використовується ПВХ тканина (полівінілхлорид) імпортного виробництва, яка витримує температуру від -40°С до +70°С, без будь-яких змін і деформацій. Тент на напівпричіп виготовляють за технологією зварювання гарячим повітрям. В результаті цього процесу виходять герметичні та дуже міцні шви. Зсув штор та даху можливе окремо та забезпечене наявністю спеціального гнучкого каркасу. Борт штора дозволяє легко зробити вантажно-розвантажувальні роботи за рахунок штори, що зсувається, окремо даху і боків, що забезпечує зручний доступ до внутрішнього простору кузова.
|
|
Додатково
Додатково фургон оснащений пластиковими підкрилками, габаритними та маркерними ліхтарями, гумовими відбійниками, може комплектуватися конструкцією для кріплення вантажу, розпашними воротами, оцинкованою фурнітурою.
![]() |
![]() |
![]() |
Габаритні та маркерні ліхтарі |
Пластикові крила |
Гумові відбійники |
![]() |
![]() |
![]() |
Конструкція для кріплення вантажу |
Бічний захист |
Задні розпашні ворота |
![]() |
![]() |
![]() |
Оцинкована фурнітура |
Протипідкатний брус |
Висувні сходи |
Специфікація
Платформа |
|
Борта |
|
Каркас тенту |
|
Тентова тканина |
|
Механізм зсуву тенту |
|
Фурнітура |
|
Покриття підлоги |
|
Двері |
|
Жорстка передня стінка |
|
Додаткове обладнання |
|
Гарантійний термін |
|
Документи |
|