Особливістю виробництва даного типу фургона є застосування набірних сендвіч панелей для стін фургону шляхом склеювання кожного елемента, «сендвіча» за допомогою двокомпонентного клею. Несучою конструкцією у разі служить каркас. Товщина сендвіч панелей визначає ступінь теплоізоляційної властивості кузова фургона, а їх склеювання дозволяє надати конструкції високу міцність, легкість і відмінну несучу здатність, відповідно закріплювати на фургон додаткове обладнання. Такі фургони дуже довговічні, т.к. практично не схильні до впливу атмосферних факторів і часу.

 

 

Переваги:

+ Низька вартість

+ Гарні теплоізоляційні властивості

+ Висока міцність

+ Надійність та довговічність

 

Особливості конструкції хлібного фургона із набірних сендвіч панелей

Основа фургону

image004В основі фургона каркас, який виготовляється із чорного металу та обробляється стійким до корозії ґрунтом на основі поліуретанової двокомпонентної фарби, для надійного захисту від корозії.

 

Каркас встановлюється на підрамник покращеного image006типу з посиленими лонжеронами із холоднокатаного металевого профілю. Підрамник піддається механічній, хімічній зачистці і фарбується поліуретановою двокомпонентною фарбою цинку, що забезпечує надійний захист від корозії.

image008Кріплення основи підлоги до рами проводиться відповідно до вимог заводів-виробників шасі, із застосуванням жорстких, напівжорстких та гнучких зв'язків. Фургон має конструкцію передньої частини лонжеронів, що дозволяє зняти напругу в найбільш навантаженому місці транспортного засобу та сприймати деформацію скручування рами шасі без руйнувань.

image058

Усередині фургон розділений на відсіки для встановлення стандартних хлібних лотків та обладнаний напрямними під лотки. Кількість відсіків залежить від габариту фургона та може бути від 3 до 7. Загальна кількість лотків – від 96 до 240 шт. Відстань між лотками по вертикалі може бути різною, що дозволяє варіювати їх кількість навіть у автомобілів однієї моделі. Поділ фургона на відсіки зроблено для найбільшої зручності під час завантаження та розвантаження машини. Перегородки відсіків мають знімну конструкцію, самі відсіки мають у оснащенні спеціальні звані ферми для зміцнення ними лотків, у яких лежать хлібобулочні вироби.

 

Матеріал стін, підлоги, стелі

Фургон виробляється із застосуванням набірних сендвіч панелей, шляхом склеювання кожного сендвіча двокомпонентним клеєм. При виробництві сендвіч панелей, вихідні компоненти пінополіуретану змішуються при певній температурі без доступу повітря, і однорідна маса, що утворюється, впорскується між шарами обшивки майбутньої сендвіч-панелі. Такі панелі, не потребують додаткових дерев'яних підсилювачів конструкції, оскільки самі по собі мають необхідну жорсткість. Завдяки вкрай високому коефіцієнту адгезії, пінополіуретан, сам скріплює між собою всю панель, без використання клею. Це зменшує власну вагу фургона на користь корисної вантажопідйомності.

 

image059

Теплоізолюючим матеріалом є сам пінополіуретан, який стійкий до гниття, появи плісняви ​​та дії мікроорганізмів. Набірні панелі склеюються між собою двокомпонентним клеєм, що забезпечує міцність, герметизацію таких панелей. Передня стінка адаптована під установку холодильного обладнання.

image050

Днище фургону формується з оцинкованого листа з полімерним покриттям, ламінованої фанери та утеплювача. Підлога фургона виготовляється з листів водостійкої ламінованої фанери з сітчастим малюнком зі зносостійким протиковзким покриттям товщиною 18 або 24 мм. Фанера стійка до зносу та впливу вологи.

 

 

Поверх вологостійкої фанери image061можливий настил рифленого алюмінію, який забезпечує додатковий захист від пошкоджень при використанні вантажних візків і механічних навантажувачів. Додатково, рифлена поверхня не дає незакріпленому вантажу переміщатися під час руху і оберігає його від пошкоджень. Підлога утеплена екструдованим пінополістиролом або пінополіуретаном. По периметру підлоги – алюмінієва відбортовка на стінах фургона 20 см.

 

image016

 

Щоб захистити продукцію, що перевозиться від конденсату, який неминуче утворюється при її охолодженні, стеля фургона може обшиватися деревом листяних порід. Обов'язковою є наявність вентиляційних отворів з декоративними решітками.

 

 

 

Двері, фурнітура

image035З правого боку кузова розташовані одностулкові двері, вставлені в дверний портал. Дверний портал виготовляється із чорного металу, обробляється ґрунтом на основі поліуретанової двокомпонентної фарби для надійного захисту від корозії. Кількість дверей може змінюватись від 3 до 7, залежно від габаритів фургона та кількості відсіків. Ущільнення дверей проводиться гумопластиковими ущільнювачами, які сприяють повній герметизації та виключають попадання вологи та пилу image037всередину. Кожні двері відчиняються на 180 градусів. Двері оснащені замками штангового типу із оцинкованої сталі. Такі замки характеризуються простою, в той же час надійною та міцною конструкцією, зручною в експлуатації. Вся фурнітура оцинкована не схильна до корозії, що збільшує термін її служби.

 

Додатково

Додатково фургон оснащений металевими підкрилками, габаритними та маркерними ліхтарями, внутрішнім освітленням, сходами та ручкою для підйому у фургон, гумовими відбійниками. Обрамлення каркаса фургона захисним алюмінієвим профілем 85*85 мм для запобігання корозії.

 image039  image041  image043

Бічний захист шасі

Задній протипідкатний брус

Гумові відбійники

 image019  image020  image021

Вентиляційна решітка

Оцинковані або нержавіючі петлі

Накладні замки

 image023  image025  image028

габаритні та маркерні ліхтарі

Внутрішній плафон освітлення кузова

Пластикові крила

 image055    

Зовнішня обв'язка фургона алюмінієвим профілем

   

 {spoiler=СПЕЦИФИКАЦИЯ}

 

Каркас

  • Чорний метал, ґрунтований, покритий антигравійним покриттям

Платформа

  • Зварна монолітна конструкція із холоднокатаного металевого профілю.
  • Поліпшеного типу з посиленими лонжеронами.
  • Покрита антикорозійним покриттям
  • Кріплення до рами комбінованого типу (драбини, кронштейни)

Стінки

  • Алюмінієва композитна панель.
  • Термоізолятор – пінополістирол 40-50 мм
  • Обрамлення каркаса фургона захисним алюмінієвим профілем 85*85 мм для запобігання корозії.
  • Внутрішня обшивка оцинкований лист.

Покриття підлоги

  • Підлога термоізольована.
  • Бакелітова вологостійка фанера

Внутрішнє додаткове обладнання

  • Один світильник врізаний у стельову панель із вимикачем біля дверного отвору.
  • Напрямні під лотки

Зовнішнє додаткове обладнання

  • Дверні портали виготовлені з нержавіючої або чорної сталі
  • Дверна фурнітура із оцинкованої сталі.
  • Фургон оснащений «LED» габаритними та маркерними вогнями.
  • Пластикові підкрилки.
  • Бічні захисні пристрої (веловідбійники)
  • Зовнішня обшивка алюмінієвим профілем

Двері

  • Алюмінієва композитна панель, внутрішня обшивка – оцинкований лист, утеплювач – пінополістирол
  • Одностулкові, окантовані ущільнювачем.
  • Кут відкривання 180 градусів

Внутрішня конструкція з напрямними для лотків

  • 96, 120, 180, 240 лотків, напрямні куточок 35*35 мм., відстань між напрямними по висоті 170 мм, конструкція грунтована та пофарбована

Гарантійний термін

  • На фургон 12 місяців

Документи

  • У вартість входить повний пакет документів для реєстрації в органах ДАІ

 

{spoiler=ФОТОГАЛЕРЕЯ}

20200901_100004
20200901_100016
20200901_100044
20200901_100055
20200901_100111
20200901_100353
20200901_100358
20200901_100407
20200901_100439
20200901_101844

{/spoilers}

 

 

Адреса

19950, Черкаська обл.

Золотоніський р-н,

с. Іркліїв, вул. Прикордонна, 3

Ми в соц.мережах

facebook  instagram

Контакти:

З питань продажу: +38-067-820-08-55

E-mail: sales_chief@zso.in.ua

 

 


З питань сервісу : +38-067-627-65-65

E-mail: sales@zso.in.ua

З питань постачання матеріалів та комплектуючих : +38-067-474-32-65

E-mail: snab@zso.in.ua