Особливістю даного виду бортової платформи є застосування гнутого металевого профілю. Це найекономніший варіант бортової платформи
Переваги:
+ Низька вартість
+ Міцність
+ Ремонтопридатність
+ Універсальність застосування
Конструкція бортової платформи без тенту «ЗСО»
Особливості конструкції металевого борту без намету
Основа платформи
Основа підлоги (підрамник) бортової платформи виготовляється з поперечних та поздовжніх несучих балок, зварених у єдину раму. Підрамник покращеного типу з посиленими лонжеронами. Для надійного захисту підрамника від корозії проводиться дробоструминна обробка та фарбування високоякісними імпортними матеріалами. Багатошарове фарбування з використанням нових поліуретанових фарб надає продукції гарний зовнішній вигляд і надійно захищає бортові платформи від агресивного впливу дорожнього середовища. Як перший шар грунтовки використовується поліуретанове двокомпонентне цинковмісне покриття, що є надійним захистом від корозії. На останньому етапі покривається двокомпонентним поліуретановим лаком. |
Матеріал бортів, підлоги
Основа підлоги (підрамник) бортової платформи виготовляється з поперечних та поздовжніх несучих балок, зварених у єдину раму. Підрамник покращеного типу з посиленими лонжеронами. Для надійного захисту підрамника від корозії проводиться дробоструминна обробка та фарбування високоякісними імпортними матеріалами. Багатошарове фарбування з використанням нових поліуретанових фарб надає продукції гарний зовнішній вигляд і надійно захищає бортові платформи від агресивного впливу дорожнього середовища. Як перший шар грунтовки використовується поліуретанове двокомпонентне цинковмісне покриття, що є надійним захистом від корозії. На останньому етапі покривається двокомпонентним поліуретановим лаком. |
Як матеріал борту використовується металевий гнутий профіль, оброблений грунтом і пофарбований. Тип фарбування – нанесення порошкової фарби з подальшою полімеризацією камери для «запікання». Висота борту платформи може бути 400-600 мм. При подовженні бортової платформи більше 3,5 – бічний борт рекомендується робити секційним. Секції борту з'єднуються між собою знімними бортовими стійками. Подібна конструкція платформи дозволяє відкривати борт повністю або частково під час навантаження чи розвантаження. Бічні секції, що відкидаються, зроблені зі сталі, їх можна знімати. Знімні проміжні стійки - сталеві; конструкція має імпортні оцинковані замки.
Покриття для підлоги базової бортової платформи виготовляється з водостійкої бакелітової фанери, товщиною 18, 24 або 27 мм, що має протиковзку поверхню. Конструкція підлоги дозволяє використовувати при вантажно-розвантажувальних роботах механічні засоби. Усі шви та з'єднання обробляються спеціальним герметиком. Додатково бортова платформа може мати різний настил підлоги: з фарбованої шпунтованої дошки; із рифленої сталі, із рифленого алюмінію. |
Передня стінка платформи може виготовлятися у таких варіантах: з алюмінієвого профілю для легких платформ; з ламінованої фанери товщиною 24 мм для важких платформ; з оцинкованої сталі 3 мм; як додатковий захист передньої стінки пропонується оцинкована накладка товщиною 3 мм.
Ламінована фанера |
Оцинкована сталь |
Алюміній |
Додатково
Додатково фургон оснащений пластиковими підкрилками, габаритними та маркерними ліхтарями, гумовими відбійниками, може комплектуватися конструкцією для кріплення вантажу.
Габаритні та маркерні ліхтарі |
Пластикові крила |
Гумові відбійники |
Конструкція для кріплення вантажу |
Бічний захист |
Специфікація
Платформа |
|
Матеріал бортів |
|
Покриття підлоги |
|
Додаткове обладнання |
|
Гарантійний термін |
|
Документи |
|